من!

من!

من!
من!

من!

من!

پائیز و ولگردی هاش...

خش خش برگهای زرد پائیزی زیر قدم هاتون، با پچ پچ های شیرین ، گرمی بین دستاتون و حس ناب، وقتی دستت و  میگیره توی دستش و بهت میگه دستات یخ زده چرا....و تو لبخند می.. اهههههههه!

نه خیر آقا نه خیر!

ولمون کنین!

اصلا پائیزه و ولگردی های تک نفره با یه جفت کتونی نرم و سوئیشرت کلاه دار و هندزفری با یه گونی موسیقی از هر نوع و هر سبک و هر زبون، یه کیف پستچی هم وردار که سبک باشه و راحت که بتونی گوشی و بزاری تو زیپش تا دستات برای لمس هوا و درخت و گربه آزاد باشن.

بعدش بزنی به دل خیابون.فارغ از همه جا، فارغ از همه چیز، راه بری و راه بری و راه بری و خنکای پائیز همراهیت کنه.

بری یه گوشه پارک بشینی روی نیمکت و زل بزنی به یه نقطه و نمه نمه گریه کنی و نسیم پائیز همدمت باشه.

دست کنی توی کیفت و نارنگی و از توش بکشی بیرون، پوست بگیری و بوی خوش نارنگی بپیچه لابلای موهات، بعد یه تیکه نارنگی بزاری زیر دندونت و چشمات و ببندی، موسیقی و عوض کنی...این حال خوب کن تره...

بی خیال بشی...بیخیال همه چی...

زندگی گویا تو همین طعم خوش نارنگی خلاصه میشه...تموم میشه...

همین و بس!

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پاییزی پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 09:21 http://baranpaiezi.blogsky.com/

چای گرم با خرما وای با فیلم خوب

خیلی وقته چایی با خرما نخوردم...خیلی طعم لذت بخشیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد