من!

من!

من!
من!

من!

من!

نرود میخ آهنین در سنگ!

نرود آقا نرود. نکوب عزیز دل نکوب. نرود میخ آهنین و فولادین و نانو در سنگ!

پی نوشت:همکار شلخته

شلخته بانو و گشنگی!

بنده مثل یک انسان بسیااار نرمال پشت میز خود در حال فعالیت میباشم که یک هو از پشت سرم خم میشه روی شونم و دستش و دراز میکنه و میگه:

ببین خانوم همکار من خیلی گشنمه از این بیسکوئیت هات ورمیدارم. و در موازات اطلاع رسانیش دست میکنه تو پاکت ساقه طلایی!

من چیزی فراتر از هیچ....من سر...من دیوار...من تاخ!

شلخته بانو و کوبیدن سر به دیوار!

با فراغت خاطر از سرویس بهداشتی روانه اتاق کار خویش بودیم و بسیار با کلاس یک فروند دستمال کاغذی در دست به آرامی داشتیم دستان نازمان را خشک میکردیم که....

اوشان:خانوم همکار؟

من:بلی؟

اوشان: از تو کیفت کرم ورداشتم زدم به دستام!

من هیچ...من نگاه....من محو شدن در افق...من سر...من دیوار...من تاخ!

پی نوشت: دو هفته اس اومده هاااا! دختره یه.....


همکار جدید ملقب به شلخته بانو

همکار جدید داریم! از خصایصش بگم؟ همین الان!

اوشان همیشه در حال آخ و اوخ کردن میباشند.می نشینه آخ! بلند میشه اوخ! و یک ریز صدای خارت دماغ مبارک را در می آره!

همکار جدیدمان بسیار شلخته میباشن،یعنی شلختگی مثل چسب چسبیده به سر و صورت و لباسش تا جایی که یکبار دیگر طاقت من طاق شد و گفتم خانوم همکار جان مادرت مقنعه ات و درست کن! 

وی دارای سبیل های بسیاد طویل میباشد و همیشه موهای چربش از زیر شیروانی مقنعه اش میزنه بیرون!

خلاصه که جونم براتون بگه وی بسیار بی اجازه هستن .مثلا در حین اینکه بنده مشغول کارم عین مجید دلبندم دست خویش را از آن سوی میز دراز کرده وبدون رخصت ماشین حساب بنده را از جلو چشمم برداشته و میرود و این کار با خودکار و مداد سایر ملزومات اداری بنده نیز انجام میشود!

خلاصه! اون روز همکار عزیزمون آمد با یک کیسه پلاستیک عمیقا کثیف و ژولیده که درونش ده دوازده تایی شکلات بود و آورد بهمون تعارف کرد که بفرمائید، اول خواستیم نفرمائیم بعد دیدیم ناراحت میشن و فرمودیم و از اونجایی که هر کدوم توی کاغذ کارخونه پیچیده شده بود گفتیم دیگه درونش که نمیتونه کثیف باشه.عارضم خدمتتون که بعد اندی گفتیم بزار میل کنیم دیگه!

تا ورق شکلات و باز کردیم با یک فروند شکلات گاز زده مواجه شدیم! و همونجا بود که کل معده و روده و دل و قلوه و سایر امعا و احشامان آمد دهانمان!

پی نوشت: شلخته هاااااا یه چی گفتم یه چی شنیدین!

پی پی نوشت: دلم پره بازم مینویسم ازش!