من!

من!

من!
من!

من!

من!

کسی میدونه چرا؟!

سلام بچه ها .
پیج دختر من و فالو کنید تو اینستا ممنون میشم .
esm_famili1391
.
مسیج فوق به تنهایی کافی بود برای به قعر فرو رفتن من.
دختر بچه 5 ساله واقعا کدوم نیاز مبرم و داره نسبت به دنیای مجازی؟ آیا واقعابه عنوان یک مادر، یک مسئول، گوشی میدی دست بچه 5 سالت که غرق شه تو دریای مواج اینستاگرام؟
یا نه! به عنوان یک مادر وظیفه شناس به رخ کشیدن غذاهای رنگارنگ و رستورانهای شیکی که رفتین و مسافرت های رویایی و مهمونی های شخصی  دیگه ارضات نمیکنه، و نیاز ضروری داری عکس های خصوصی بچه ات و به نمایش بزاری؟؟
اصلا چرا بچه 5 ساله باید بدونه اینستا یعنی چی؟! فالو یعنی چی؟!
مشکل از منه یا هضمش برای شماها هم دشواره؟
دوستی دارم اهل ایران نیست.بهم میگفت تو ایران چرا روی کیف دختر بچه های مهد کودکی عکسشون و با اسم و فامیلشون چاپ میکنن؟! یعنی واقعا انقدر مملکتتون امنه؟!
با خودم فکر میکنم...نه تنها مملکتمون امن نیست، بلکه مغز ها هم مریضه، فکر ها هم فروکش کرده، عقل ها هم پلاسیده...
نظرات 1 + ارسال نظر
صنم چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 14:12

نمیزونم تو کدوم کشور اعلام شده که به نمایش گذاشتن عکس بچه ها کودک آزاری محسوب میشه و جریمه میکنن...
مملکت نیس...گل و بلبل ه

دقیقا.. اونوقت ماها نوعی قشنگی میدونیم این و

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد