من!

من!

من!
من!

من!

من!

کاش همه دلیلش و بدونن.

عمیقا و شدیدا معتقدم که هر کاری بکنی جوابش برمیگرده به خودت. این و به عینه تجربه کردم.برای همین سعی میکنم تا جایی که می شه بد کسی و نخوام، هیچ کس و سرزنش نکنم، هیچ کسی و به عمد آزرده نکنم و پشت سر هیچ کسی حرف ناروا نزنم. چون به طرز فجیعی نتیجه اش برمیگرده مثل پتک میخوره به سرم!

گویا بحث روز زن شده بوده،من اتاق نبودم. روایته همکار س ز گفتن که شوهرا زناشون و نزنن زنا کادو نخواستن و همه خندیدن و تموم شده .اما این برای همکار بد دهن تازه آغاز داستان بود.

ایشان به هرکسی که نزدیکش شد گفت شوهر س ز خانوم کتکش میزنه! و در ادامه چند تا فحش به خانم س ز داد( خانم س ز معاون مالی هستن ) که فلان فلان شده حقشه کتک بخوره و بدبخت تر از اینی که هست بشه!

و من در تمام کمد ها و لای تمام زونکن ها دنبال کلاشینکوف معروفم میگشتم ولی چه سود که پیدا نشد...

امروز همکار بد دهن اومد با چشمان گریان! ملت پرسیدن همکار بد دهن چه شده؟!

فرمودند تصادف کردم، یه تاکسی زد به ماشینم، در ماشینم رفت تو، و در امتداد گریه گفت افسر من و مقصر نوشت و خوب چون نمیدونه از کجا میخوره چند تا فحش به راننده تاکسی و چند تا فحش به افسر و در انتها چند تا فحش به خانوم س ز نثار کرد که باعت عدم تمرکز ایشون میشه!

خلاصه نیت از این حرفا اینه که کاش بدونیم از کجا میخوریم و ریشه این درد و سختی و گریه از کجاست، کی و کجا و چه طور دل کسی و شکوندیم که امروز این شده روزمون...

بریم سراغش بگیم ببخشید. یا نمیتونیم،عمیقا بفهمیم که اشتباه کردیم...

بازم میگم دو دستی مراقب خوبیهاتون باشین.آدمای وحشتناک دورمون زیادن.

والسلام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد