من!

من!

من!
من!

من!

من!

برسد به دست مسئولین و غیر مسئولین

پیشنهاد ویژه دارم به مسئولان عزیز.تعطیلات عید نوروز و به جای 13 روز بکنن همون 5 روز، بعدش ملت برن سر کار.سیزده به در و هم از بیخ و بن حذفش کنن طبیعت نفس راحتی بکشه! حالا به جاش بیان 8 روز باقی مونده تعطیلات و ببرن اواخر اردیبهشت ماه، امتحانات خرداد و هم بیارن اول اردیبهشت ماه، کنکور و هم حذفش کنن.ماه رمضون ملتی که نمیخوان روزه بگیرن بتونن یه لیوان آب بخورن تو کوچه یا ناهار و گشنه لب نمونن، محرم و صفر زمانش و کم کنن، ایام سه روزه در و دولارو هم بکنن یه روز. زولبیا بامیه در تمام ماه ها سرو بشه، گوجه سبز هم دائمی باشه خوبه به نظرم. حالا گوجه نگینی چرا انقدر گرونه این وسط؟!

به به هندونه! بندازیش تو چشمه خنک شه خودتم زیر درخت آلبالو زیلو پهن کنی و بخوابی و صدای گنجیشکا نوازشت کنه...

راستی فهمیدی دلار چند شده آیا؟!

پی نوشت: پایتختم میبینی لابد!