من!

من!

من!
من!

من!

من!

بی عنوان.

پریود افسردگی خرداد ماه های زندگی من در راهه و هرسال گویا بدتر از پارسال میگذره این دوران.

دلم عمیقا گرفته خیلی عمیق.دوست دارم بشینم گریه کنم، راه برم گریه کنم، کار کنم گریه کنم، بخوابم گریه کنم...اما... هیچ اتفاقی نمیوفتد.برای پاک کردن صورت مسئله میرم سمت نمایشگاه گل و گیاه ، همیشه حالم و خوب میکرد، ،لابه لای درختها قدم زدم، با هر درخت بغضم بدتر و بدتر شد، فهمیدم اوضاع اصلا خوب نیست، حجم وسیع سرسبزی هم هیچ کمکی نکرد.

مهم نیست...

 سرسختانه لبخند زدم، چای و کیک دارچین خوردم، رفتم گلاب گیری و دیدم ،تهشم با دوتا گلدون گل به سمت خونه برگشتم...


پی نوشت:اخیرا لال شدم!

ته نوشت: ناخوش داریم و دل نگرون، امیدوارم افت خرداد ماه های گند زندگی من غصه دارمون نکنه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد