من!

من!

من!
من!

من!

من!

تاریخ فراموش نخواهد کرد!

آقا ضایع شدمااااا! تا حالا تو عمرا انقد بد ضایع نشده بودم. داستان از این قراره که اینجانب از سری مقوله هایی که به هیچ وجه علاقه ای بهش ندارم که هیچ کوچکترین اطلاعاتی هم ازش ندارم مقوله ماشین هست! یعنی هیچی آ هیچی!

تنها ماشین هایی که به اسم میشناسم و میتونم تو خیابون شناساییشون کنم عزیزان پیکان، پراید،206 و وانت میباشد والسلام والاکرام!

حالا بیاین بگم چی شد، یه فاکتوری لابلای فاکتورها یافت شد که خدمات تعمیر ماشین بود و به نام شرکت ثبت شده بود،برای کارهای مالیاتیش زنگ زدم به شرکت مربوطه، آقاهه گفت سلام گفتم سلام، گفتم آقای محترم ما یه فاکتوری داشتیم از شما به نام این شرکت که جریان از این قراره، آقاهه گفت ماشین چیه؟

من: یه فاکتوری داشتیم از شما به نام این شرکت که جریان از این قراره،

آقاهه: بلی متوجه شدم ماشینتون چی بود؟

در این لحظه بنده یادم افتاد میگن یه مگانی هست که راننده ،مدیر و باهاش جا به جا میکنه،گفتم آآآهان نوع ماشین و میگین؟ مگان!

آقاهه: مگان؟ ما اصلا مگان نداریم!

بنده: خوب من شماره فاکتور بگم میتونین پیدا کنین دیگه،اسم شرکت و هم ثبت کردین رو فاکتور

آقاهه: خانوم فاکتور جلوتونه؟

من: بلی

آقاهه: خوب اسم ماشین روی فاکتور خورده!

در این لحظه که بنده احساس کردم شدیدا ضایع شدم گفتم بلی بلی و نگاهی به نام خودرو انداختم که کاش نمی انداختم! اصلا نتونستم بخونم چیه!

آقاهه: دیدین؟

من: نه نیست!

و در این حین به گوگل واصل شده و به دنبال اسم انگلیسی ماشینم برای تلفظ صحیح!

آقاهه: خوب خانوم ببینین گوشه راست سطر چهارم نام خودرو، اونجا چی نوشته؟

من در حالی که کاملا خلع سلاح شده بودم با صدایی بسیار آروم چیزی و که رو کاغذ نوشته بود قرائت کردم.

و وقتی آقاهه اسم درست ماشین و بلافاصله بعد من گفت فهمیدم که شدت ضایع شدن بیش از اون چیزی هست که پیش بینی میشد.

یاد یه دوستی افتادم تو دبیرستان،اسم همه ادکلن های مارک و حفظ میکرد! یه بار بهش گفتم به چه دردت میخوره آخه؟ گفت یه روز یه جا به دردم میخوره! و چه خوب گفته بود آن بزرگوار....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
. چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 10:59 http://fidgety.blogsky.com

پوکوندی داستان رو .چی تلفظ کردی؟

فک کن فیجیتی و بگی فیدگتای یه چیزی در این‌حد!

لی لی یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 16:49 http://booomrang.blogsky.com

واای دقیقا مثل من:))) فک کن منی که بازدید بیمه های بدنه رو انجام میدم چقدر ضایع میشم

شوخی میکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد