من!

من!

من!
من!

من!

من!

قانون نا نوشته تاکسی ها/شماره یک

از دور میبینی تاکسی داره میاد، قبل اینکه مقصدت و بگی به احترام اعصاب راننده 10 تومنیت و بالا میگیری که اعلام کنی پول خرد نداری.

راننده اول با لبخندی ملیح ابروهاشو به نشانه پول خرد ندارم شرمنده بالا میندازه و رد میشه! راننده دوم هم رد میشه.

راننده سوم که انگار سرپرست ارکستر سمفونی هشتم بتهوون هست دستش و با ملایمت تو هوا تکون میده و به گردنش و هم نیمچه خمی میده به این معنی که دیگه چه میشه کرد! بیا سوار شو!

سوار میشی و کوله باری از تشکرات و نثار راننده میکنی.

کرایه مسیرت میشه 1500 تومن. موقع پیاده شدن اسکناس 10 تومنی و تحویل راننده عزیز میدی و ایشون 8 تومن میزاره کف دستت(یقینا مثل تو اونم میدونه کرایه مسیر چه قدره). 8 تومن و توی دستت هی بالا پائین میکنی، احتمال 20 % اعتراض خواهی کرد و احتمال 100% راننده خواهد گفت: پول خرد ندارم، داری بده! 10 تومنی دادی کله صبحی سوارت کردیم حالا میگی کرایه 1500 میشه؟!

و من شدیدا توصیه میکنم احتمال 80% و مراعات کنید و راهتون بکشید و برید...

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پاییزی پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 09:07 http://baranpaiezi.blogsky.com/

من معمولا پیاده جایی میرم ولی اگه خسته بشم ماشین سوار میشم به اجبار اگه منو خواهرم باشیم پشت سه نفر حساب می کنیم تا راحت بشینیم. یه بار 9/25 شب سوار شدیم.آقا دو نفرو سه نفر حساب کن. چقدر میشه کرایه؟3 تومن
مسیر 800 تومن کرایه رو نفری 1000 حساب کرد. بعد میدونی چی میگه؟میگه 9/30 شب به بعد نرخ آزاده
آی مملکت بی درو پیکر

میبینی تورو خدا....اصلا برا خودشون جماهیر خودمختار تاکسی رانی ان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد