من!

من!

من!
من!

من!

من!

یعنی چی آخه؟؟

آخه عکس تک نفری شصت قلم آرایشی پونصد قلم روتوش عروسیتون و میزارین بک گراند گوشیتون؟؟؟

چرا این کارو میکنین؟!

آخه عکس کنار درخت آلبالورم میزارن بک گراند گوشی؟؟

والپیپرش میکنین؟!

خود شیفته این؟! دوس دارین فرته فرت جمال مبارک خودتون و ببینید؟!

آخه عکس میگیرین از روی عکس چاپ شده بعد فلش دوربین میوفته وسط چشم چپتون بعد میزارین بک گراند گوشی؟!

والا بلا خزه این کار! خز! خزات! خزها!

میدونین چیه آخه؟! دیدم که میگم،90 درصد کسایی که بک گراند گوشیشون خودشونه از من بدتر نه بر دارن نه رو، ولی تورو سنه نه تا دلتون بخواد اعتماد به نفس دارن. 

بعد فک کن این افراد چه طرز فکر جالبی  دارن ! و به احتمال قوی چه قدر دگردوست و فهیمن!

یا جمیع حضرات...

خلاصه هیچی دیگه..

آخر کلام و با روایتی از همکار عزیز به پایان میرسونم!

عکس عروسیش و نشونم میده و میگه میبین چه بد آرایشم کردن؟ نگاهی به عکس میندازم و شوکه میشم! یک آرایش ملایم و ملیح...میگم خیلی خوبه که اتفاقا!

میگه نه من آرایش خلیجی دوست دارم! بعد انگشتان اشاره و شست خویش را به هم نزدیک کرده و در هوای دور چشمش رقصی به دستاش میده و میگه: قشششنگ....غلیییظ...

بعد انگاریه هو یاد آرایش ناخلیجیش میوفته و با غم میگه:

ملت به چه زشتی ان  با آرایش به چه قشنگی میشن، اونوقت من و ببین چی کار کردن....

من هیچ...من نگاه....من گم کردن مفهوم زیبایی...

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پاییزی چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 09:46 http://baranpaiezi.blogsky.com/

اصلن همکارت عروس ملکه انگلیس.والا

خود ملکه انگلیس حتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد