من!

من!

من!
من!

من!

من!

اکتشافات من!

1.شلخته بانو که اصولا هیچ اعتقادی به استفاده از دستمال کاغذی موقع عطسه کردن و این سوسول بازی ها ندارن، کاشف به عمل آمد که فصل آلرژی شان در حال فرا رسیدن است. و در هر دقیقه 100 تا عطسه مینمایند آبدار و شیرین!

2.همه عالم و آدم در واحد ما میدانند که بنده عید رو نیستم حتی میدیرت محترم چون این درخواست از 3 ماه قبل مطرح شده بود.از واحد اداری اعلام شد تنها یک نفر از هر واحد میتونه کل عید و مرخصی باشه، کاشف به عمل آمد بد دهن بانو فرم مرخصی نوشته برای کل عید و تحویل بخش اداری داده!

3.گربه کوچمون اسمش چنگیزه. خیلی تمیز و شکیل هستن و به هیچ وجه شبیه چناگیز نیستند. امروز رفتم سمتش پرید نشست رو زانوم. کاشف به عمل اومد چنگیزه هست! میگم چنگیز بهش نمیاد!

4.برای تعطیلات عید بلیط سفر گرفتیم از اونجا بریم اونیکی جا. گفتیم از اونجا بگیریم خیلی ارزون تر در میاد تا اینجا. کاشف به عمل اومد هزینه رفتن به اونجا و رسیدن به فرودگاه اونیکی جا از هزینه بلیط مستقیم اینجا گرون تر در میاد! به عبارتی باتیرمیشیخ! (گند زدیم)

5.بدون هیچ مقدمه چینی کاشف به عمل آمد که مجبوریم آخر هفته 15 نفر را مهمانی دهیم! و تصمیم اتخاذ نمودیم من بعد دیگر هیچ جایی مهمان نرفته و گوشه عزلت گزینیم!

تا اکتشافاتی دیگر درود و دو صد بدرود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد